Kennismaken

Ons team

Wij slaan een brug tussen overheid en burger. Door onze uitgebreide kennis over de context en werkwijze van lokale overheden, kunnen wij gemeentes goed bijstaan met het voorkomen en afhandelen van klachten en bezwaren. Onze gemeentejuristen kijken altijd naar wat er juridisch mogelijk is, maar kijken ook binnen de wettelijke kaders naar pragmatische oplossingen.

Dankzij onze ervaren gemeentejuristen versterkt u uw afdeling, verlopen procedures correcter en verbetert u de relatie met uw burgers. Wij vormen de verbindende schakel in een dynamisch en belangrijk vakgebied, dat continu verandert. Onze gemeentejuristen zijn altijd op de hoogte van de nieuwste regelwetgeving, om zo gemeentes te ontzorgen bij de meest uiteenlopende juridische vraagstukken.

Directeur en senior juridisch adviseur

Ingeborg

Als directeur van Helder, senior juridisch adviseur en mediator beschikt zij over brede kennis en expertise op het gebied van juridische advisering en conflictbemiddeling.

Haar oplossingsgerichte en bestuurlijk sensitieve aanpak maken haar een waardevolle partner voor onze opdrachtgevers. Met haar analytisch vermogen weet zij complexe vraagstukken op een duidelijke manier te doorgronden en op te lossen.

Naast haar expertise op juridisch gebied, heeft zij ook veel ervaring in leidinggeven. Als directeur weet zij haar medewerkers te inspireren en te motiveren om het beste uit zichzelf te halen. Hierbij maakt zij gebruik van haar heldere manier van communiceren en haar vermogen om de belangen van verschillende partijen in kaart te brengen en af te wegen.

Office Manager

Marieke

Als officemanager is zij het eerste aanspreekpunt van Helder. Met haar organisatietalent weet zij alle zaken binnen de organisatie soepel te laten verlopen.

Haar heldere communicatie maakt haar een onmisbare schakel in de communicatie tussen de medewerkers en onze opdrachtgevers. Als rechterhand van het management fungeert zij als spin in het web. Zij houdt zich bezig met diverse operationele en administratieve werkzaamheden en zorgt ervoor dat de planning en deadlines worden gehaald. Ze weet wat er speelt en is in staat om snel te schakelen wanneer dat nodig is. Zij is daarmee een onmisbare schakel in het succes van het bedrijf.

Recruiter

Erkan

Als enthousiaste recruiter met een scherp gevoel voor talent, is hij gepassioneerd over het vinden van de juiste match tussen kandidaten en functies.

Hij kijkt verder dan alleen de functie en richt zijn aandacht op het ontdekken van de talenten en verlangens van kandidaten. Hij combineert interviewtechnieken met zijn intuïtie om de juiste competenties te identificeren en stelt kandidaten op hun gemak zodat ze zichzelf kunnen zijn. Met zijn branche ervaring, marktverkenning en analyse, en uitgebreide netwerk, is hij de verbinder voor de juiste match.

Senior Juridisch Adviseur

Tanja

Als senior juridisch adviseur en mediator staat zij bekend als een ervaren professional op het gebied van conflictbemiddeling en juridische advisering.

Haar oplossingsgerichte aanpak en vermogen om met anderen mee te denken, maken haar een waardevolle partner voor onze opdrachtgevers. Daarnaast is zij bestuurlijk sensitief, waardoor zij goed kan inspelen op de belangen van verschillende partijen en een positieve bijdrage kan leveren aan het oplossen van complexe vraagstukken.

Zij wordt geprezen om haar betrouwbaarheid en diepgaande kennis van zaken. Als juridisch expert heeft zij een gedegen achtergrond en blijft zij voortdurend op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in haar vakgebied. Dit stelt haar in staat om onze opdrachtgevers adequaat en doelgericht te adviseren.